donderdag 24 juni 2010

Waterpret






Hoi hoi, ik heb weer een layoutje af..........pfffff vond hem moeilijk.
Het zijn helemaal niet mijn kleuren (ik hou meer van rustige tintjes), maar ja het dessin papier
vond ik wel heel mooi en het past perfect bij de foto's.
Maar ik ben zeer tevreden, en het is ook wel leuk om een keer iets heel anders te doen.
Ik ben nu bezig met een andere layout. Gisteravond zijn we met 4 vriendinnen lekker aan de knutsel geweest. Deze hoop ik jullie binnenkort ook te laten zien.
Groetjes Patricia

3 opmerkingen:

  1. Ik vind de kleuren juist super hoor! Ze zijn heel leuk geworden. Ik heb dit papier ook nog liggen, perfect voor zomer lo's. Je foto's zijn ook errug leuk!
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige LO Patricia! De kleuren vind ik heel mooi, passen perfect bij de leuke vrolijke foto's! Was gezellig gisteren! We moeten alleen nog afspreken voor Doorn, dat zijn we nog vergeten:-) Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Patricia
    In het echt is hij nog vèel mooier!
    Het papier is echt heel mooi, en past precies bij de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen