maandag 17 mei 2010

Waffie





Waffie is de lievelingsknuffel van Joeri. Ik moest daar natuurlijk een leuke foto van scrappen.
Door het rustige papier wordt het geheel een beetje dromerig. Ik heb de cardstock gestempeld met tekststempels. Wat leuke randjes, kantjes en bloemen om het geheel aan te kleden. Op de Kreadoo vorig jaar had ik de leuke hondjes charms gekocht. Deze passen natuurlijk perfect bij deze layout. Ik ben er heel blij mee, maar Joeri nog meer. Ik moet steeds het fotoboek erbij pakken en hem deze lay out laten zien. Dan is hij zo trots op zijn Waffie!!
Groetjes Patricia

1 opmerking:

  1. Hoi Patricia, Een eigen blog, goed van je zeg! En nu al zoveel mooie lay-outs erop gezet. Het ziet er allemaal heel gaaf uit.
    Ben meteen je volger geworden en ik zal je ook toevoegen aan mijn favoriete blogs natuurlijk!
    Fijne avond en zullen we binnenkort weer afspreken? Lekker een freubelavondje houden.
    Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen