woensdag 26 mei 2010

Award

Jippie, ik heb mijn eerste award ontvangen van Linda
Hartstikke bedankt hiervoor...heel erg leuk!!


Ik heb nog maar net een blog en ben hier nog niet zo in thuis, maar ik begrijp dat ik moet vertellen wat ik over 10 jaar doe.
Nou, geen idee wat ik over 10 jaar doe, maar dan woon ik in ieder geval in een groter huis waar ik al mijn scrapspullen kwijt kan. Ik ben zo verslaafd en blijf maar kopen..het is zoooo leuk allemaal.

Nu nog de awards uitdelen aan 10 anderen.
Nou zoveel bloggers ken ik nog niet, dus ik noem een paar blogs waar ik graag op kijk omdat ze
zulke leuke dingen maken:

Ingrid
Jolanda
Cora
Sandra


Veel plezier met jullie award!

Groetjes Patricia

3 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend lief dat je aan mij hebt gedacht! You made my day!
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor de eer. Ik ga hem op mijn blog plaatsen en jij veel scrap en blog plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk Patricia dankjewel hoor,ben er heel blij mee.

    Veel scrap en blog plezier

    tot snel

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen