dinsdag 25 mei 2010

opkikkertje












Hallo allemaal,
Ik ben de afgelopen week bezig geweest met een lief doosje voor een vriendinnetje van mij.
Zij kan wel een opkikkertje gebruiken. Ik heb laatst een nieuwe cartridge voor de Cricut Expression gekocht waarmee ik allerlei doosjes, zakjes e.d kan uitsnijden. Ik ben hier heel blij mee. Ik heb dit hartjesdoosje hier ook mee uitgesneden. Ik heb hem beplakt met Tilda papier.
Het doosje is gevuld met pepermuntjes. Ik geef het doosje morgen aan mijn vriendin. Ik hoop (ga er eigenlijk van uit) dat ze niet op mijn blog kijkt.
Groetjes Patricia



4 opmerkingen:

  1. Ooooooooh!! Patricia, wat heb je dit super mooi gemaakt zeg! Helemaal te gek zo met dat Tilda papier en zo lief die kleine details! Helemaal toppie.
    En eeeeeh, ik durf het bijna niet te vragen maar eeeeeh een nieuw programma met doosjes en zakjes? Dat klinkt erg interessant! Heb zin in morgen! Zie je dan.
    Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! En hoe kom je aan die grote vlinders?
    Hij is echt superleuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Patricia, Er staat een award voor je klaar op mijn blog!
    Tot morgen, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig doosje heb je gemaakt echt heel mooi,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen