woensdag 28 maart 2012

Robyn is geboren




Hoi allemaal, ik probeer al een paar dagen een berichtje te plaatsen, maar dat lukte steeds niet.
Alles ziet er nu ook ineens anders uit, vreemd, maar gelukkig werkt alles wel goed (tot nu toe).
Ik wil jullie graag deze kadootjes laten zien. Samen met mijn vriendin Marion hebben we een soort kraammand gemaakt voor onze vriendin Linda die onlangs bevallen is van haar 3e dochter.
Het grote hobbelpaard heb ik gemaakt voor Robyn. Ik heb deze beplakt en er zelf een doosje tussen gemaakt.

Het papier is van Graphic 45.
Op de achterkant heb ik een postzegeltje, bloempjes en een lieve charm gehangen.
In het doosje heb ik een paar babysokjes gedaan.
Voor haar  andere 2 dochters heb ik 2 kleine hobbelpaardjes beplakt.
Ieder hun eigen paardje in (natuurlijk)  lieve meidenkleurtjes

Ook hiertussen heb ik weer een zelfgemaakt doosje gedaan.
Aangekleed met een leuk lintje en kantje en gevuld met hartensnoepjes.
 Marion heeft een kaart gemaakt, maar daar heb ik geen foto van.
Verder hebben we er nog allerlei andere (niet) scrapkadootjes ingedaan.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te kijken.
Bedankt voor het langskomen. Groetjes Patricia



17 opmerkingen:

  1. Wat is dit geweldig mooi zeg!!! Super en dan die mooie kleuren, ben er helemaal weg van!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend mooi en grappig zo'n hobbelpaart met doosjes er tussen. Wat zullen ze daar blij mee zijn, want dit is toch wel heel bijzonder om te krijgen.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooooooo, wat zijn die hobbelpaardjes supergaaf!!! Wat een geweldig kado op zich. En wat lief dat je er ook ieder een oor de meiden hebt gemaakt, wat zullen die in hun sas zijn. Laat je nog even weten waar ik dat patroon kan vinden?? Deze moet ik ook maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Patricia wat ben je toch een kanjer in het maken van dit soort creaties! Geweldig wat een gave hobbelpaard! En dan die kleine hobbelpaardjes voor de meiden, zooooo lief!!
    Een heel origineel kado.

    Groetjes,Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk kadootje en wat zullen ze er blij mee zijn.Mooi papier heb je gebruikt.

    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf, Patricia!! Echt helemaal leuk, ook die minihobbelpaardjes. Ze zijn erg schattig alledrie!! Leuk bedacht ook. Dat zal Linda wel leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit prachtig en zo uniek! Daar zal Linda in de wolken mee zijn!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Patries, Nou ik vind de hobbelpaardjes echt helemaal geweldig hoor! Ze staan hier op de schouw samen met het mooie kaartje te pronken! Zo lief dat jullie van die mooie dingetjes hebben gemaakt voor ons en ook voor de meiden, die vonden het ook al zo leuk. We zijn echt zo verwend! Nogmaals bedankt hoor van ons allemaal! Spreek je snel weer. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuk kraam cadeau heb je gemaakt.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dat weer leuk bedacht....daar was ze vast erg blij mee!!!
    ehh ..ik vind wel dat je weinig blogd..!!!..haha...;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tja....en Marion zelf heeft er ook geen foto van.....hahaha....
    We hebben er gelukkig zelf wel supergezellige avondjes aan overgehouden!
    En ze waren helemaal àf, toch?
    Nou, ik ga weer alles uitzoeken...zucht...
    Groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Patricia,
    Ik had je hobbelpaardjes al in het echt gezien maar ik vind het wel een heel origineel kraamcadeautje. Leuk dat jullie er ook voor de meiden een gemaakt hebben. En tja het blijft jammer dat we die sjieke kaart van Marion niet kunnen bekijken. hahahaha.
    Groetjes MIrande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind dit een geweldig cadeau, super idee! Mag ik deze liften? Zo leuk zijn ze!!!
    Een lieve baby heeft Linda, zo te zien!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatjes zeg. Zo lief allemaal één!!En zo'n lief papier, helemaal leuk!
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dit mooi, Patricia. Geweldige keuze van papier en de rest is gewoon schitterend. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kado heb je gemaakt Patricia! Heel origineel!!

    groetjes
    Gerdie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ow Patricia.. wat mooiiiiii!! Nou daar is Lin vast superrrrrrr blij mee. Goh... ben echt onder de indruk zeg! Wat een lieffie :) Lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen