vrijdag 6 januari 2012

Day to remember

Hoi, ik ben het jaar goed begonnen, want ik heb eindelijk tijd gevonden om layouts te maken. Deze layout heb ik weliswaar "vorig jaar" afgemaakt, toch ben ik goed op dreef met nog meer layouts. Deze foto's zijn genomen na de eerste communie van ons nichtje.
Ze liep de hele dag al in haar jurk en tijdens het feestje erna wilde ze geen prinses meer zijn, maar gewoon lekker kind. En daar gingen ze met zijn allen de speeltuin in. Wat een plezier hadden ze!!!
In het zakje linksboven heb ik een journaling gedaan. Deze kun je er zo uitschuiven, ook als de lo
in het album zit. Bedankt voor het langskomen. Groetjes Patricia

16 opmerkingen:

  1. Wauw wat past alles en de kleuren toch weer goed bij elkaar. Slim bedacht om het zakje met journaling bovenin te plaatsen...Is goed over nagedacht, haha!! Ik vind het een plaatje. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben ze een lol en plezier! Super mooie lo en prachtige kleuren erin verwerkt!!! Succes met de andere lo!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie LO Patries! Wat een mooie kleuren, het papier is schitterend bij de foto's en leuk die klok ook zo op de achtergrond en de journaling op zo'n leuke manier verwerkt! Erg mooi hoor. Fijn weekend! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende lo Patricia.
    Vind het heel mooi papier en de kleuren passen ook zo goed bij elkaar.
    Fijn weekend.

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige LO van zo'n belangrijke gebeurtenis! Wat zien ze er mooi uit!
    En spelen moet toch ook kunnen op zo'n dag!!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige layout en wat een leuek foto's! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Patricia,
    Het is dan niet je eerste lo van dit jaar maar zeker wel een hele mooie. Ik had deze volgens mij ook al in het echt gezien. Superleuke foto's van een leuke gebeurtenis. Laten we in het jaar 2012 nu echt eens meer LO's gaan maken. Voorstel: Zullen we iedere maand een avond een LO gaan maken. Dan hebben we er allebei 12 aan het einde van dit jaar. Lijkt mij wel een goed voornemen maar of we het ook gaan waarmaken?????
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een supermooie LO Patricia, prachtig papier en een heel leuk idee die journaling bovenaan!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie layout is dit en wat grappig dat ze geen prinses meer wilde zijn maar gewoon een kind.
    Super toch. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig! Jij bent hier een grote madam in Patricia!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige LO !
    De allerbeste wensen voor 2012 !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Patries!
    Ik mocht niet meer schrijven dat ik hem in het echt veel mooier vond, dus dat ga ik niet doen....
    wat een gave layout zeg! Heel leuk met de journaling en een kleinere foto bovenin!
    En wat leuk met de klok zo, heel gaaf!
    Ik vond het donderdag erg gezellig, ben helemaal blij met mijn spullen, nu nog de tijd om alles te maken!
    En ....voor Joeri en Niels...ik heb er weer wat, hoor!
    Spreken we gauw weer wat af?
    Groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super mooie LO! Prachtig papier en super details en hele leuke foto's! Een heel mooi geheel heb je gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja gaaf, ik had hem inderdaad al gezien, alleen nog niet gereageerd. Dit papier is ook Authentique! Heel mooi en een leuke herinnering :-)
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het plezier straalt op hun gezichten, zo leuk!
    Voor deze vrolijke foto heb je gezellig papier gebruikt en in stijl afgemaakt!

    Fijne zondag,
    groetjes, Judith

    PS: door de blogpauze even afwezig geweest, maar daar komt verandering in

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie LO ! Wat een mooie kleuren, het papier is schitterend bij de foto's en super details en Een heel mooi geheel heb je gemaakt

    Groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen