zaterdag 5 februari 2011

Latte Macchiato

Hallo lieve bloggers, heb ik jullie al verteld dat ik verliefd ben.....!!! Natuurlijk op mijn vriend, maar ook op het nieuwste papier van Maya Design. Wauw wat is dit geweldig zeg. Ik zag het papier op het blog van Tinie en ben meteen gaan zoeken. Ik kwam bij Duimelot in Raalte terecht en daar ben ik met een paar scrapvriendinnen naar toe gegaan. Ze heeft enorm veel (prachtig) papier, maar toen ik deze papierlijn zag wist ik meteen dat ik daar een doosje voor Latte Macchiato (dit drink ik n.l graag) mee ga maken. Ik heb een theedoosje bij de Xenos gekocht en ben meteen aan de slag gegaan. Het doosje heeft verder niet veel aankleding nodig. Ik heb een kantje rondom geplakt, een paar roosjes en uiteraard de tekst. De leuke charm heb ik op de Krea Doe gekocht. Eigenlijk is het een theepotje, maar deze lijkt zo veel op het potje in het papier, dat ik deze goed vind passen .
Ik ben zo blij met mijn doosje en ook heb ik eindelijk iets voor mezelf gemaakt. Natuurlijk heb ik nog veel meer papier meegenomen van Maya Design, dus jullie zullen hier nog wel meer van voorbij zien komen. Fijn weekend allemaal, Groetjes Patricia




20 opmerkingen:

  1. Haha, nog een Latte Machiatto fan in blogland. Het lijkt wel alsof dit het favoriet drankje voor creatieve mensen is, lol!
    Je doosje is prachtig en het papier ook inderdaad. Heel leuk om dit voor jezelf te maken, zo kun je er steeds weer van genieten.
    Fijn weekend.
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt ! Hoor alleen maar gestoef over dat Maja designpapier. Ik ga er ook eens op zoek naar in België !

    Nog een fijne dag,
    Sonja
    http://scrapadoe.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is inderdaad heel mooi papier al heb ik het nog niet in het echt gezien
    je hebt er een heel erg mooi doosje mee gemaakt
    goetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk Patricia, je hebt gelijk hoor, met zulk mooi papier is het gelijk al schitterend en wat leuk dat die charm er zo geweldig bij past! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hoor, ze heeft 'm al af! ;-))) Wat is ie moooooi geworden! Ik heb nog gekeken in Deventer voor dat hoge doosje, daar hadden ze die niet maar misschien in Apeldoorn. Ik ga er maandag heen dus kijk ik daar even. Ik ben nog niet bezig met het papier maar mijn handen jeuken! Ben eerst met het boekje en geboortedoos verder gegaan.(heb inmiddels papier erbij :-) dus ben helemaal blij)vanavond ga ik met de doos beginnen, echt gek wordt het! Je ziet het wel binnenkort. Fijn weekend verder en tot snel.
    Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is prachtig papier, ik begrijp waarom je er voor gevallen bent. Het resultaat is dan ook schitterend en een mens mag zich af en toe eens zelf verwennen. Dus geniet van het mooie doosje en een lekkere latte!
    Nog een fijn weekend XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou dat is toevallig zit net met een Latte achter de computer om even op de blogs te kijken wat er voor nieuws gemaakt is. Dit doosje is GEWELDIG, wat een leuk idee, dat ga ik zeker ook eens maken. Heb je het papier gewoon op het hout geplakt?? wat voor lijm kan je dan het beste gebruiken?? Het wat een toepasselijk papier heb je daarvoor gebruikt. Helemaal super!
    Prettig weekend, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dat mooi papier zeg. Ik had het nog niet gezien.
    Je doosje is echt schitterend.
    Fijn weekend.

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zie je nu wel, ze heeft tijd gevonden om gelijk iets af te maken:) Het is hartstikke leuk geworden en over het papier zeg ik niets meer:)

    Fijn weekend en groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Patricia, dat heb je echt fantastisch gemaakt !
    Dat is inderdaad heel mooi papier !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi gemaakt,ik houd wel niet van koffie maar het doosje is echt prachtig geworden.
    En het papier super!!!

    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi doosje met super mooi papier. Leuk hé, om nu eindelijk eens een origineel doosje voor jezelf te maken. Deze krijgt vast een mooi plekje bij je thuis. Ik heb nu wel spijt dat ik niet ben meegegaan naar Raalte hoor! De workshop van vandaag was echt heel gaaf. Ik zal morgen even een foto maken en deze alvast op mijn blog zetten. Het kost me nog wel een paar avonden werk voordat hij echt af is. Fijn weekend nog en tot gauw.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend deze doos en je hebt gelijk, het papier is ook super mooi.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Patricia,
    Nou dat is nog eens leuk. Een prachtig doosje voor eigen gebruik. We hebben een mooie hobby, maar geven altijd alles weg...
    Je hebt mij kennis laten maken met Tilda, dat kende ik voorheen ook niet. Nu laat je weer mooi papier zien. Ik zou er hebberig van worden...
    Fijn weekend en geniet van alle kopjes latte (-:
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Patricia,
    Wat een leuk en sfeervol doosje geworden. Enig papier en ik ga hun site eens opzoeken.
    Ik lust geen koffie, maar voor een thee doosje toch ook leuk?
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi patricia
    ik heb een award voor je op mijn blog staan

    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Patricia, Wij hebben een verrassing op onze blog voor jou. Kijk maar eens bij blogpost "een leuke verrassing".
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw wat ziet dit er helemaal geweldig uit zeg en het papier ,prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  19. via via kwam ik op jou blog en heb me gelijk aangemeld als volger. je maakt echt prachtige creaties!

    kom je ook een keertje een kijkje nemen op mijn blog? zou ik erg leuk vinden,
    een fijn weekends,
    Groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Patricia
    Wow, wat is ie mooi!
    En ik ben zo blij met het papier, en wat heb jij het al goed gebruikt, ik ga scraphoppen, of hoe heette het ook al weer?
    Echt heel erg mooi geworden!
    Spreken we gauw weer af?
    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen