woensdag 9 februari 2011

2 awards


Goedenavond allemaal. Ik heb 2 awards ontvangen. De eerste heb ik even geleden ontvangen van Monique
De 2e award kreeg ik deze week van Ingrid en Marijke en Chantal
Ik ben er heel erg blij mee en vind het heel lief dat jullie aan mij hebben gedacht. Hartstikke bedankt!!


Ik moet deze awards eigenlijk doorgeven aan 5 andere bloggers, maar eerlijk gezegd kan ik niet kiezen. Iedereen doet zijn best en er worden zoveel mooie dingen gemaakt dat ik vind dat iedereen een award verdiend.
Dus voor wie hem wil hebben, hij is voor jou!!!

Fijne avond allemaal,

Groetjes Patricia

5 opmerkingen:

  1. Nou Patries,

    Toe maar weer, twee Awards tegelijk en dan kun je nog geen keuze maken voor wie de Award is? In ieder geval gefeliciteerd. Toch leuk om er een te krijgen, dan weet je ook meteen dat anderen je werk enorm waarderen.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee hoor, ik vond het alleen zo zielig dat je nog geen enkele reactie had, dus ik dacht ik verzin maar even wat leuks. Hahahaha.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Patricia met je award en leuk dat je deze aan iedereen weg geeft.
    Ik heb voor mijn volgers een Valentijnkaart op mijn blog gezet.
    Ik wens je gezellig weekend,
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor al je lieve berichtjes, Patricia. Jij doet het ook helemaal niet slecht met al je awards! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen