vrijdag 22 oktober 2010

Happy Birthday

Hoi allemaal, ik heb deze week dit kaartje gemaakt voor de peettante van Patrick.
Ze heeft het kaartje vandaag gekregen. Het papier is van het vintageblokje van de action.
Ik heb op de achtergrond wat stempeltjes gezet en de rondjes gesneden met de cuttlebug.
Daartussen heb ik een papieren onderzettertje gedaan. Alles geinkt met distress inkt en aangekleed met roosjes en een stukje kant.
Haar kleuren in huis zijn bruin / rood dus vandaar deze keus.
Ben benieuwd naar jullie reacties. Fijne avond allemaal, groetjes Patricia

7 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje heb je gemaakt,
    fijn weekend

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooooooi Patricia! Echt leuk zo met die stempeltjes ;-) Heel mooi van kleur en helemaal leuk ook dat 'kleedje' zo erachter. Super kaartje! Ik hoor wel of je naar Klarenbeek bent geweest. Fijn weekend. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Patricia,
    Wat een mooi kaartje in bruin, witte tintjes. Erg mooi!
    Groetjes Mirande.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, je bent op de vintage toer! Super leuke kaart heb je gemaakt :-)
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaart helemaal super, Patricia!
    Leuk is dat vintageblokje van de Action he.
    Wens je nog een fijn weekend.

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi sjiek kaartje heel erg leuk

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Patricia
    Heel mooi kaartje!
    Mooie kleuren ook!
    Groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen