zondag 12 mei 2013

Fijne moederdag

 ......dat wensten wij mijn schoonmoeder vanochtend met dit kadootje.
Ik had een kaart voor haar gemaakt van Graphic 45 papier.
Ook heb ik de chocolaatjes zelf gemaakt. Het idee kwam van mijn vriendin Marion.
We hebben marsepeinen bloemetjes uitgestansd en deze samen met een pareltje op
een droste chocolaatje geplakt. Het zakje nog even leuk aangekleed en met een 
beplakt wasknijpertje dichtgemaakt. Het zag er heel leuk uit al zeg ik het zelf ;-).

Voor mijn moeder ook een kaart gemaakt en een zelfde zakje chocolaatjes.
Zij zijn nu op vakantie, dus ik hoop niet dat ze vanaf daar op mijn blog kijkt.
Zij krijgt het setje als ze terug zijn.

Fijne zondag allemaal.

Groetjes Patricia

















14 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk gemaakt Patricia!
    Daar zullen ''de moeders'' heel blij mee zijn!
    Je hebt zoals gebruikelijk weer heel erg mooi papier gebruikt......hoe vindt je het steeds zo mooi bij elkaar!
    Ik vind beide kaartjes heel mooi en ook de chocolaatjes zien er fleurig en lekker uit.....een goed idee!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw schitterend gemaakt Yvonne hier zullen ze heel blij mee zijn!!

    Lieve groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan Patricia en de chocolaatjes zien er zo mooi uit, bijna te mooi om op te eten!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi heb je dit weer gedaan Patries! Super papier, zo mooi van kleur en de chocolaatjes leuk joh! Helemaal een mooi setje zo bijelkaar. Fijne avond ook voor jou! Liefs, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zien er die chocolaatjes gezellig, mooi en erg lekker uit!! Geweldig idee van je vriendin. En je hebt ze nog leuk ingepakt ook. Je kaarten zijn ook helemaal supers!! Prachtig papier zeg en mooie embellies!!Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat weer prachtig gemaakt, zo mooi die papierlijn. En de chocolaatjes zo leuk versierd, de moeders zullen dit prachtig vinden.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is dus een super leuk moederdag kadootje en helemaal zelf gemaakt. Leuk ook die zegel met vlinder. Ik vind het bijzonder mooi gemaakt en ik denk dat de moeders hier heel blij mee zullen zijn. Knap gedaan die chocolaadjes zelf maken en dat wordt natuurlijk ook smullen.

    Fijne avond en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Patricia,
    wat een leuk idee van de marsepeinen bloemetjes! Je cadeautjes zien er zo prachtig uit. Wat een mooie details op de kaarten! ik vind het heel erg mooie setjes!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Patricia,
    Ik herkende het direct, zonder een naam te hebben gelezen: je hebt een mooi, romantisch setje voor je moeder en schoonmoeder gemaakt! De chocolaatjes zijn schattig met de bloemetjes! Een lief een sfeervol moederdagcadeau-set! Ik zie je schoonmoeder zo stralen (-:
    Ben jij ook verwend met zelfgemaakte cadeau's?

    Hele fijne dag en tot gauw!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is altijd weer een genot om bij jouw te komen kijken Patricia. Je kan dan altijd wat bijzonders verwachten. Wat heb je dit weer origineel gedaan en vonden de moeders het leuk? Lieve groetjes maar weer van Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaarten en wat een leuk idee om zelf chocolaatjes te maken. Mooi cadeaus. groetjes,. Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Patricia wat heb je dit toch weer mooi gemaakt! Prachtig en romantisch is je kaartje! Leuk dat je de chocolaatjes nog lekkerder hebt gemaakt. Heel origineel weer!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dat toch een prachtig cadeautjes voor de moeders gemaakt!
    Erg apart die chocolade met mooie eigen gemaakte bloemetjes, zo mooi verpakt en je kaarten zijn ook echt schitterend!
    Wat zullen ze er blij mee zijn geweest...tenminste als je moeder inmiddels weer thuis is.
    Fijn pinksterweekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Patricia,
    Wat ben jij goed bezig geweest voor moederdag. Ik heb dit jaar helemaal niets gemaakt voor mijn moeder. Had er geen tijd voor maar als ik jouw pakketje weer zie denk ik, leuk had ik toch moeten doen. Super ziet het er weer uit en wat een leuk idee om die chocolaatjes op die manier te versieren. Ik hoop dat je zelf ook lekker verwend bent op moederdag. Ze zullen vast niet een mooie kaart voor je gemaakt hebben maar enkele scrapspulletjes maakt jouw toch ook al weer goed.
    Fijne pinksteren nog.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen