woensdag 9 mei 2012

ringendoosjes



Hallo allemaal, ik ben momenteel druk met de voorbereidingen van ons geregistreerd partnerschap.
Jullie horen daarom weinig van mij, maar dat komt wel weer, nu eerst even de laatste dingen afronden.

Ik heb deze ringendoosjes deze week afgemaakt. De kinderen mogen de ringetjes brengen. Om voor hun duidelijk te maken welk doosje naar wie moet, heb ik het mannen- en vrouwenhoofdje erop gedaan.
Ik had een stempelsetje met 2 hoofden van mijn vriendin Linda geleend, maar hiermee wilde het maar niet lukken. Ik kreeg de stempel niet mooi. Lin, toch bedankt voor het lenen. Mijn andere vriendin Marion kwam met het idee om deze 2 hoofdjes te gebruiken. Ze komen van dessinvellen die ze al een tijdje in huis heeft.
Ik weet niet welke lijn. En eindelijk was het naar mijn zin en is dit het eindresultaat geworden.
Marion bedankt! De doosjes zijn trouwens van de Hema en ik heb ze beplakt met Pion papier.
Deze lijn heb ik ook voor de rest gebruikt, zoals uitnodiging enzo...ik wilde graag in dezelfde style blijven.

Bedankt voor het langskomen, en ik beloof jullie dat ik na het feest weer ga bloggen.
Fijne dag, groetjes Patricia






18 opmerkingen:

  1. Wat is dat een leuk idee, om de kinderen op deze manier zo erbij te betrekken! En wat zijn die doosjes moooooooooooi. Onze dochter is overigens met ons "getrouwd". Zo hebben wij haar erbij betrokken. Ze was zo bang dat ze er niet meer bij zou horen als wij met zijn tweetjes gingen trouwen... De ambtenaar heeft dat heel leuk opgepakt. Zij heeft dezelfde trouwring als ik, hahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi gedaan Patries! Zo leuk om de jongens op deze manier de ringen te laten geven echt super idee. De hoofdjes zijn mooi zeg! Waar heeft ze die nou weer opgescharreld? ;-)) Ik zie je vrijdag nog (en misschien morgen bij het zwembad) Toedeledokie, Groetjes, Lin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Particia,
    Nog een paar daagjes en dan zitten jullie voor altijd aan elkaar vast. hahaha. Je hebt er wel een werk van gemaakt zeg. Leuk die ringendoosjes. Ze passen echt perfect bij de uitnodiging. Ik wens jullie alvast een hele fijne dag a.s. vrijdag.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat prachtig gemaakt, Patricia.
    Heel mooi bij de uitnodigingen. Wat een mooi papier is dat toch hè?
    Ik wens jullie voor vrijdag een hele fijne dag met elkaar.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Patricia wat heb je dit weer mooi gemaakt. Twee schitterende ringendoosjes en zo leuk dat de kindjes die mogen geven! Het leuke van deze hobby is dat je het zelf heel persoonlijk kan maken en helemaal naar jullie zin!! Succes met het regelen van de laatste dingen en wens je/jullie alvast een super fjne dag toe!

    Liefs, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Patries!
    Ze zijn echt heel gaaf geworden! Superleuk, en alles mooi in dezelfde stijl, je mag echt trots op jezelf zijn!!!!
    een hele fijne dag vrijdag gewenst!!!!
    Groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw ik vind ze prachtig Patricia!
    Wat is dat mooi met dat papier en die hoofdjes en wat zullen je kids trots zijn als ze de ringen in die prachtige doosjes mogen brengen!
    Heel veel succes met de leuke voorbereidingen en och bloggen komt wel weer hoor, eerst genieten!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke doosjes heb je gemaakt, alles heel mooi tot in de puntjes verzorgd. Wens jullie een hele fijne dag, en heel veel geluk saampjes.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schitterend gemaakt Patricia.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze zijn echt wel origineel! Wie heeft nu zo'n prachtige ringdoosjes? Alleen Patricia denk ik!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend mooie doosjes en de layout vind ik zo prachtig romantisch. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WAUW Patricia, wat mooooooooooooooooi!!!! Echt heel schitterend en zoooo romantisch. Ik vind ze helemaal supers!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel plezier wanneer het straks zo ver is. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige doosjes zeg! Helemaal top, nu de kinderen zich niet meer kunnen vergissen kan er niks meer mis gaan :) Alvast een onvergetelijke dag toegewenst!!

    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Patricia,
    Toen mijn blog verdwenen was, heb ik dus ook deze ringendoosjes gemist. Wat zijn ze leuk!!! Heel romantisch en zo perfect bij de uitnodiging.
    Is het overhandigen van de ringen goed gegaan?
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen