donderdag 23 februari 2012

Help mijn vrouw heeft een hobby en layout

Hoi hoi allemaal. Ik ben er nog wel hoor, maar ik heb weinig tijd gehad om te bloggen door allerlei redenen. Ik heb ook niet veel gescrapt, dus ik laat een LO zien van een paar weken geleden.
Het was de 1e ontmoeting van mijn oudste zoontje en mijn jongste zoontje....zoooooo schattig!!

Verder heb ik besloten om het bloggen op een lager pitje te zetten. Mijn hobby is begonnen met scrappen en het blog erbij is natuurlijk geweldig leuk, alleen is de verhouding een beetje weg. Ik blog zoveel dat ik haast geen tijd meer over houd voor het scrappen en dat kan niet de bedoeling zijn.

Ik blijf jullie blogs gewoon volgen en ook reacties achterlaten blijf ik doen, maar niet meer zoveel als dat ik deed. Ik heb besloten om ongeveer 1 x in de week het blog te openen en dan heerlijk rond te gaan kijken bij jullie. De rest van de tijd ga ik besteden aan scrappen!!!!!
Het is dus echt niet zo dat ik jullie blogs niet meer leuk vind of wat dan ook, maar het zal mij niet gebeuren dat ik in het programma "help mijn vrouw heeft een hobby" terechtkom vanwege het bloggen, hihihi
Bedankt voor het langskomen en een fijne dag allemaal. Groetjes Patricia





14 opmerkingen:

  1. Ik snap je helemaal!! Het is dat ik overdag geen kinderen meer in huis heb en dan zoveel kan knutselen zoveel ik wil, maar wil je het blog bij houden, dan gaat veel tijd in zitten. Je LO is weer schitterend!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Begrijpelijk hoor Patricia, er gaat idd veel tijd in bloggen zitten. En je moet natuurlijk ook wat tijd over hebben om te freubelen.

    Wat is je foto Lo weer schitterend, die kan jij altijd zo mooi maken!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Patricia,
    Je verhaal is heel begrijpelijk!!! Ik miste je al wel (echt).
    Maar het is goed zo, ik vind het zo leuk om bij jou op blogvisite te komen. En als je geen tijd hebt om zelf aan de slag te gaan, valt er weinig te bewonderen hier, toch ? hihi.

    Net als je LO van vandaag, wat een leuke weer! Schattig je zoontjes! Al een poosje geleden, zucht... Hier ook, de jongste is net 10 geworden. Waar blijft de tijd? We proberen elke dag te genieten, het gaat allemaal zo hard.
    Fijne avond,
    Hartelijke groetjes,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha bestaat dat programma echt ??? Ik kom ook in aanmerking :) LOL Ik begrijp het wel hoor, ligt bij mij anders omdat ik 's avonds meestal alleen thuis ben.
    Je LO is super en dat moment vergeet je nooit he ! Ik weet dat nog bij ons, mijn oudste kwam meteen onder het deken kijken of die buik nu weg was omdat de baby er was :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik begrijp precies wat je bedoelt meid want ik heb een beetje hetzelfde probleem. Maar ik voel me dan zo schuldig als ik niet bij jullie langskom. Maar eigenlijk zou ik ook eens beter zo'n regeling maken dan zou het misschien een beetje rustiger worden! Heel mooie lay-out trouwens!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke layout Patricia en wat een schattige foto's ook. Die bloemetjes vind ik erg leuk en lief erbij. Groot gelijk dat je bloggen wat op een lager pitje zet in deze drukke maatschappij. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige LO met super schattige fotos!! Prachtig gemaakt!! Je hebt groot gelijk dat je het bloggen op een lager pitje zet, er gaat ook ontzettend veel tijd in zitten terwijl er zoveel andere leuke dingen zijn om te doen. Het zal je ook de rust teruggeven om aan je 'echte' hobby te besteden want dan heb je ook niet het idee dat je 'moet' bloggen. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahahaha, ik heb hier hetzelfde. Mijn man zegt altijd, ga nou eens naar je zolder! Kan ik tenminste ook eens achter de pc. Mooie LO hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jahaaa.. ik ben nog niet zo heel lang aan het bloggen. Maar er gaat wel veel tijd in zitten, klopt helemaal. Wel leuk hoor! Maar toch.. ik begrijp je heel goed :) Ik kom regelmatig kijken hoor. Enne tis echt een schatje wat je gemaakt hebt, ook de foto's zohoo lieffff.
    Lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Patricia, ik miste je ook al op mijn blog, maar je hebt gelijk. Soms blijf je bloggen en kom je tot niets. Ook wil je altijd graag een reactie geven, maar je wilt ook iets maken. Ik vind je LO een scheetje, helemaal leuk.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik snap het helemaal hoor Patricia, want ik loop ook tegen hetzelfde aan.
    Ben ooit begonnen met kaarten maken, maar zie nu vaak zulke leuke creaties op de blogs dat ik alleen nog maar van het ene blog naar het andere vlieg en zelf niet meer aan creaties maken toe kom, dus geef je groot gelijk hoe je het gaat indelen.
    Overigens is je LO helemaal super. Dat moment blijft je eeuwig bij he, zo schattig.
    Wens je vast een heel fijn weekend.

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi die Patricia,
    Altijd weer even leuk om op jouw blog te kijken. Al staat er maar af en toe iets op. Je lay-out is ontzettend leuk geworden. Foto's van kleine kinderen is altijd een succes. Vooral dat stel van jouw met de blonde koppies.
    Ik blog ook wat minder en je merkt dat je dan zelf ook minder reacties krijgt. Het is niet anders. Gewoon doen wat jezelf leuk vindt en waar je het meeste tijd aan wilt besteden. We kunnen niet alles tegelijk en ik lees hierboven al dat de meeste mensen daar wel mee eens zijn.
    Gezellige lieve groetjes LIda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Patries!
    Helemaal goed!
    Hmmmm, nu even nadenken hoe ik reageer op je LO....
    Ik mocht niet meer zeggen dat ie in het "echie" veeeel leuker is...(wat ie wel is!!)
    Ik vindt hem erg gaaf! Heel mooi met de doily en de tickets!
    Zo! Nu ga ik eens bedenken wat ik voor een bijzonder persoon die gauw jarig is ga maken!!!
    ik heb waarschijnlijk 5 weken geen tijd meer over voor iets anders....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je LO is schitterend met zoveel moois om naar te kijken!!! En ik geef je geen ongelijk. Ik ervaar hetzelfde een beetje als jij. Er gaat stiekem heel veel tijd zitten in het bloggen. Lekker doen waar jij je goed bij voelt!! Ik kom toch wel langs, haha!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen