woensdag 31 augustus 2011

layout smeerpoets

Hoi hoi allemaal. Vandaag laat ik jullie deze layout zien. Ik ben echt heel goed op dreef moet ik zeggen. Mijn doel voor dit jaar was om meer layouts te maken. Nou de ene na de andere layout rolt uit mijn vingers. Het gaat echt als een trein. Dit is de 1e van de reeks die ik jullie nog laat zien. Niels is hier zo heerlijk aan het smeren met eten, dat ik het wel leuk vond om deze foto te scrappen. De foto op zich is niet zo mooi, maar kijk dat onschuldige koppie nou eens!! Zo van, wat zit je nou te lachen, ik eet toch gewoon??
Fijne dag allemaal, groetjes Patricia


8 opmerkingen:

  1. Ach wat ie tie leuk en lief, vind altijd zo knap hoe je die foto LO maakt. Prachtige kleurencombi!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit heeft weer een hoog "ooooo wat lief" gehalte, schitterend lo, met super kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HOi Patricia,
    Je LO is super. Wat een schattige foto. En het papier vind ik echt heel mooi. Niels eet nu een stuk netter hoor hahaha. Ik ben benieuwd naar alle andere LO's die je gemaakt hebt.
    Heb je vanavond al iets te doen?
    Ga vanavond maar eens een avondje voor mezelf plannen. Heerlijk eens even lekker scrappen. Zin om ook te komen?
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige LO !
    Ik zou ook dringend in de crap moeten vliegen, heb al zo'n stapel foto's liggen ...
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, leuk! Op die manier worden gewone foto's nog mooier en met zo'n handige meid als jij kan het toch niet slecht aflopen. Ben al benieuwd naar de volgende!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo, wat lief! De ogen van Niels zijn om te smelten (-:
    super leuk papier ook, Patricia. Veel plezier vanavond (bij Mirande? (-:)
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk dat koppie!
    Zo'n foto heb ik ook nog van mijn
    zoon die inmiddels al 17 is!
    Geniet want ze zijn zo snel groot!
    Je lay out spettert van mijn scherm af, super die kleuren bij elkaar1
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen