zondag 1 mei 2011

Time for Tea

Hoi hoi, op de valreep zet ik nog even een berichtje op mijn blog. Ik ga zo naar bed, want morgen gaan we op vakantie. Lekker een midweekje naar centerparcs...heerlijk. Ik heb er zo'n zin in. Maar nu even over mijn theedoos. Deze heb ik een tijdje geleden al gemaakt voor mezelf.
Ik heb het prachtige papier van Maja Design gebruikt. Het papier is al zooo mooi (vind ik) dat de doos verder niet heel veel aankleding nodig heeft. Ik heb de binnenkant nog wel beplakt.
De stempel in het midden is van het Kruidvat. Ik vond hem zo leuk en heel toepasselijk.
Jullie zullen nu een weekje niets van me horen. Als ik terugkom zal ik al jullie creaties weer gaan bekijken. Tot dan. Groetjes Patricia




13 opmerkingen:

  1. Hallo Patricia,
    Je doos is schitterend!
    Inderdaad heel mooi papier, dat je weer prachtig hebt weten te verwerken!
    Heel veel plezier met z'n allen volgende week. Geniet maar lekker van je mannen (helaas moet ik werken...)
    Tot gauw,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wast een prachtige theedoos heb je ervan gemaakt en het papier is echt wel schitterend.
    Fijne vakantie.
    Groetjes van Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor Patries! Maar ik had 'm natuurlijk al gezien bij je en hij is echt te gek hoor. Zoooo mooi deze kleurtjes en het Majapapier blijft prachtig! Wens je heel veel plezier in CenterParcs, geniet lekker met elkaar! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige theedoos met schitterend papier!! Wens je een hele fijne vakantie toe.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je theedoos is super geworden Patricia. Ik heb er ook nog een staan om te scrappen, moet ook dringend gebeuren.
    Een hele fijne midweek toegewenst met z'n allen. Geniet er lekker van.

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne vakantie!! en je hebt een prachtige theedoos gemaakt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een pareltje heb je weer gemaakt! Heel mooi papier, ik heb het ook liggen maar nog niet gebruikt. Als ik jouw creatie zie, krijg ik er wel zin in!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi die Patricia,
    Hoop dat jullie een paar fijne dagen hebben gehad. Wel het weer mee, al was het wat fris. Beter dan heel de dag regen.
    Je theedoos is heel leuk geworden. Mooie kleuren en was geinig die theepot met kopjes. Toepasselijke charm erbij.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Patricia,
    Ook deze theedoos ziet er weer heel mooi uit. Gelukkig is deze voor jezelf en kun je er heerlijk zelf van genieten. Maar nu eerst een weekje lekker genieten met je mannen in de piratenhal. Ben benieuwd of je fototoestel al overuren maakt.
    Veel plezier en tot snel.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Patricia,
    Wat een mooi doosje en je andere creaties zijn ook schitterend. Ik ben volger van je geworden en zou het leuk vinden als je ook eens bij mij kwam kijken.
    groetjes van Jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie theedoos heb je gemaakt.
    Geniet lekker van je midweekje weg.

    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi Patricia. Heel zacht en teer lijkt het met die kleurtjes. Prachtig. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen