zaterdag 22 januari 2011

Bedankt juf

Hoi Hoi. Ik wil jullie graag dit doosje laten zien. Ik heb het gemaakt voor de juf
van Joeri die afscheid nam van de klas.
Ik heb het patroontje ooit eens gezien en uitgeprint. Hij is makkelijk te maken al ging het bij mij de eerste keer even mis. Als ik ondertussen zit te kletsen dan kan ik me niet zo goed concentreren, he Mirande, ha ha. Maar gelukkig het 2e exemplaar was zo gemaakt.
De basis is gemaakt van vanille cardstock. Ik heb het verder beplakt met Action papier
en bruine cardstock. Hiervan zijn ook de handvaten gemaakt.
Een labeltje eraan gemaakt met een tekstje voor de juf en verder een paar bloemetjes en roosjes.

Ik heb het doosje gevuld met 2 mini douchegels en een tekening van Joeri.
Hij was zo trots om dit doosje te mogen geven, en juf vond hem gelukkig ook heel leuk.
Fijne avond allemaal, groetjes Patricia

13 opmerkingen:

  1. Hoi Patricia,
    Ja, ja, wie kletst er nou het meest! Maar desondanks de eerste first made fout is hij is echt heel mooi geworden. Leuk hoor dat labeltje eraan. Ik ben weer helemaal fit gelukkig. Dus ik had morgen wel naar Heesch gekund. Grrrr.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi die Patricia,
    Het doosje is ook heel leuk geworden. Fijn dat de juf er blij mee was. Ik zie het manneke al voor de juf staan heel trots op wat zijn moeder gemaakt heeft.
    Gr.Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Patricia,
    wat een leuk kadootje !
    Tof ideetje van je !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel leuk uit en daar zullen ze vast blij mee zijn.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk om zo'n eigen gemaakt doosje te krijgen. Het ziet er schitterend uit!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooohh wat een prachtig doos/tasje is dit. Ziet er heel mooi uit, leuk ook de ronde handvaten.
    Fijne zondag verder, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt weer een mooi doosje.tasje gemaakt.Mooi gecombineerd met het papier/roosjes .
    Fijne zondag nog.
    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief doosje Patricia! En zo mooi met dat papier van de action! Die handvaten zijn leuk bedacht zo zeg! En eeeeeeh ik ben wel een beetje jaloers hoor dat jullie vandaag naar Heesch zijn! Maar wel heel veel plezier natuurlijk en volgende keer kan ik misschien wel weer mee! Hoor wel of jullie geslaagd zijn. Tot snel. Gr. Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Patricia,
    Volgens mij is het altijd gezellig bij jullie (-: Leuk! En de resultaten zijn mooi, ook al lukte de eerste niet...
    Jammer dat je zo ver weg woont )-:
    Naar Heesch, ja daar zou ik ook zo graag eens heen willen, maar de afstand is toch wel groot, helaas.
    Ben benieuwd wat je allemaal gekocht hebt, hihi Laat je de aankopen nog zien (o, erg, he, wat een nieuwsgierig blogmaatje...)
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is je doosje mooi geworden. Schitterend zo met dat papier. Zal de juf vast heeeel blij mee zijn.

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat prachtig gemaakt Patricia,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Patric,
    En heb je de balans al opgemaak? Volgens mij krijg je nog geld van mij. Ik ben zo blij met mijn nieuwe spulletjes! En jij? Ben je alweer druk aan het scrappen? Ik ga zo lekker boer zoek vrouw kijken en nog even lekker namijmeren over vandaag. Welterusten voor straks. Ik zie je snel weer.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi patricia wat ben je weer druk geweest heel mooi mama

    BeantwoordenVerwijderen