zondag 19 september 2010

Tikkie

Hoi allemaal,

Ik ben getikt.....eeh begrijp me niet verkeerd.
Ik heb een tikie van Judith gekregen en nu mag ik een paar vragen beantwoorden:

Wat heb je in je tas noem 4 dingen:
1. Telefoon
2. Portemonnee
3. Fotootjes van Patrick en de kinderen
4. Zonnebril...al heb ik die niet veel gebruikt de laatste tijd
:


Noem 4 dingen die je altijd hebt willen doen maar nog niet gedaan hebt:
1. Pff lastig...ik zou nog heel graag een reis naar Nieuw Zeeland en Canada maken.
Verder zou ik het niet weten

Noem 4 favoriete voorwerpen uit je slaapkamer:
1. Mijn bed...al maak ik hier veel te weinig gebruikt van. Ik lig de laatste tijd vaak na twaalven op bed..maar ja mijn hobby is ook zo leuk.
2. Foto's van de kinderen
3. Gelukssteentje in mijn nachtkastje
4. TV... deze houd de kinderen s'ochtends nog een half uurtje zoet.

Noem 4 dingen die je op dit moment erg leuk vind:
1. Scrappen uiteraard
2. Volleyballen
3. Achter de computer....leuke blogs bekijken enzo
4. Met de kinderen iets leuks doen.

Noem 4 dingen die jullie nog niet van me weten:
1. Dat ik naast scrappen ook heel graag fotografeer.
2. Dat ik heel perfectionistisch ben.
3. Ik gestopt ben met werken en dat ik er enorm van geniet om thuis bij de kinderen te zijn.
4. Ik graag op reis ga....vandaar ook mijn vroegere baan als reisadviseuse.

Noem 4 dingen uit je burola:
1. Ik heb geen burola maar naast de computer liggen altijd notitieblokjes omdat ik anders alles vergeet.
2. fotokaartjes...want ik heb elke dag wel foto's die op de computer gezet moeten worden.
3. Rekenmachine....uit mijn hoofd rekenen gaat echt niet
4. Schoolkalender van de kinderen

Nou dat was het dan. Nu mag ik iemand tikken. Ik tik:
Linda http://lindamodderman.blogspot.com/
Marionhttp://countrycows.blogspot.com/
Ingridhttp://leukgemaakt.blogspot.com/
Dianehttp://dianehaagen.blogspot.com/

Groetjes Patricia

3 opmerkingen:

  1. Hallo Patricia,
    Wat leuk om te lezen. En dat laat naar bed gaan, ja dat begrijp ik maar al te goed (-:
    Eenmaal op blog, blijf je klikken, toch?!
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, blogtikkertje. En nu ben ik hem? Nou, ik heb de vragen beantwoord hoor. Fijne avond!
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tikkie terug!
    Leuk!
    Weer gauw een keer afspreken?

    BeantwoordenVerwijderen